Kéthengeres dízelmotor található a négyszemélyes autóban, ami turbófeltöltővel 20 lóerős teljesítményt nyújt, amit ötfokozatú sebességváltó továbbít a kerekek felé. A csupán 384 centiméter hosszú, 136 cm széles autó 20 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet, és a másfél literes fogyasztású, kisteljesítményű motorral is eléri a 160 km/órás csúcssebességet.
A gyár tervei szerint 11 000 eurós (2,8 millió forint) áron kerülhet piacra a takarékos jármű. Természetesen, ha nagyobb érdeklődés lesz iránta, és beindul a tömeggyártása, még ennél is olcsóbb lehet.
Bár tervezésénél a csekély tömeg és a kompaktság volt az elsődleges szempont, mégsem spártai az autó utastere. A 450 kilogrammos autó extrái között megtalálható a fedélzeti számítógép, a bőrkárpit, az MP3-lejátszó és a navigációs rendszer is.
A gyárban gondoltak azokra is, akik óvatos duhajként száguldoznának ugyan, de az üzemanyagkutaknál nem akarják megfizetni ennek az árát. Nekik ajánlják a GT modellt, ami már háromhengeres motort kapott. Ennek 50 lóerős teljesítménye 220 km/órás csúcssebességet és 9 másodperces 100-ra gyorsulást ígér, és a motor emellett is csak 2,7 liter gázolajat éget el. Mindkét modell üzemanyagtankja húsz literes és ezzel a mennyiséggel a kisebb motorral felszerelt LS változat 1300, míg a GT nagyjából 800 kilométert képes megtenni.