Ez elég arra, hogy az autó elverje a középkategóriás sportgépeket. A lerövidített váltóútnak is hála, 6,4 másodperc alatt gyorsul százra a Forfour, a végsebessége pedig 226 km/óra. A kis szériában készülő Brabus SBR kanyarban is tartja a lépést, mert az önzáró differenciálmű is a csomag része.
Az igazi változások a karosszérián és az utastérben láthatók. A kocsi már nincs olyan alacsonyra ültetve, bár a lengéscsillapítók itt is kőkemények. Eltűnt a motorháztető hatalmas légterelője, maradtak viszont a spoilerek és a 17 colos felnik is. Az utastérben sportüléseket találunk, de azokat több más elemhez hasonlóan bőrrel és Alcantarával vonták be, amiket narancsszínű varrással tettek feltűnőbbé.
Akinek nem jut az SBR-ből, azok vehetnek az Xclusive-ot. Ennél a változatnál is elsősorban a motorra és a futóműre koncentráltak. Itt 177 lóerő és 17 colos felnikkel kombinált sportfutómű garantálja a vég nélküli vezetési élményt. Az ezüst és fekete színben készülő kocsik egyedi légterelőket és bőrborítású spoilereket kapnak.
Nem feledkeztek meg a fortwo-ról sem. A törpében 75 lóerő jelenti a száguldás forrását, amihez a stabilitást a 16 colos felnik adják. Az edition red új orrspoilert, sport kipufogódobot, és ahogy a neve is mutatja, pirosra fényezett tridion vázat plusz karosszériaelemeket kap. Belül a bőr és az Alcantara dominál, utóbbi steppelt kivitelben, amikhez piros elemek kapcsolódnak.
Bár már megszűnt a smart roadster gyártása, a Genfi Autószalonon még egy utolsó kivitelt bemutatott a DaimlerChrysler. A collector’s edition tagjai a Brabus roadster Xclusive-ra épülnek. Az ezüst vázat halvány barna fényezéssel kombinálják. Nem kevésbé egyedi az utastér sem, a műszerfal és az ajtók belső borítása és az ülések is barna bőrborítást kaptak.
A gyűjtőknek készült modell motorja 101 lóerős, ami a Brabus beavatkozásának köszönhető. Szintén a tuningcéget dicséri a hátsó spoiler, a sportfutómű és a keréktárcsa is. Az autó egyedi 17 colos felniket kap.