A tanulmány elméletileg már a szériaváltozat vonásait hordozza magán, és jobban szemügyre véve, nem is tartalmaz olyan részleteket, ami ne mehetne szériagyártásba a Hondánál. A hajtásról továbbra is a jó pörgős, 200 lóerős, kétliteres benzinmotor fog gondoskodni és marad az elsőkerék-hajtás.
A merész formával megáldott új Civic-nek jól áll a háromajtós kivitel, várjuk a szériaváltozatot, ami elvileg még idén kapható lesz Európában. Az ötajtóshoz hasonlóan ezt az autót is angliában gyártják majd.
Hidrogénnel
A Civic formája piskóta a FCX tanulmányautóéhoz képest, ami egy hidrogénhajtású csodabogár, és így tesz a jövőben várható kőolajválságra. A tágas belsőben egy biometrikus vezetési egység kapott helyett, amely képes követni a vezető tekintetét és kitalálja, hogy melyik kapcsolót akarjuk megérinteni. A kormányt még kézzel kell tekerni.
Az FCX tankolására is alkalmas az a földgázból hidrogént előállító otthoni töltőállomás, amely megoldja a ház áram- és hőellátását. A fejlett üzemanyagcellás technológiának köszönhetően az FCX hatótávolsága 560 kilométer.
Kiállították a Honda Legend európai változatát is, ami szintén nem szűkölködik bonyolult műszaki megoldásokban. A 3,5 literes, 295 lóerős motor a Honda új összkerék-hajtási rendszerén keresztül mind a négy kereket forgatja és a korábbinál jóval stabilabb úttartást tesz lehetővé.
A szériafelszereltség része lesz az adaptív sebességtartó automatika és a gyalogosgázolás esetén felfelé elmozduló motorháztető, ami a fejsérülések csökkentését szolgálja. A Legend nyártól lesz kapható Európában.