Itt a variálhatóság a fő szempont, és az is elsőre látszik, hogy ezzel az igényesebb, vagyis a tehetősebb családokat célozta meg a gyártó. Nem egyessel, sőt nem is kettessel kezdődik az alapár, mivel 100 ezerrel meghaladja a 3 milliót is.
Cserébe tologatható üléssor, kétszintű csomagtér, rekeszek szerteszét és igényes kivitel fogadja a családot. Nagy Gergely kollegámhoz hasonlóan engem sem emlékeztet a forma a Murano-ra, hiába a hasonló a hűtőrács. Jóval közelebb áll a Renault Modus-hoz, de annál valahogy vonzóbbra sikerült.
Két benzinessel és két dízellel szerelik az autót, utóbbiakból mindkettő az 1,5 literes dCi Renault motor. A kisebbik benzines 1,4-es 86 lóerővel, a nagyobbik 110 lóerős, 1,6 literes hengerűrtartalommal. A dízelek 68 és 86 lóerősek.
Háromféle felszereltségi szint van, Visia, Acenta és Tekna. Az 1,4-es alap Visia 3 090 000 forinttól, míg a gyengébbik dízel 3 529 000 forinttól indul. Ezekben a 2 légzsákon kívül van ABS és 2 elektromos ablak, de a manuális klíma egy CD-s rádióval együtt plusz 150 ezerbe kerül.
A legdrágább alapmodell a 86 lóerős dCi Tekna 4,35 millióért. Ennyiért a manuális klímától, az oldallégzsákokon át, a 16 colos alufelnik mellett van ESP és CD tár is. Az erősebbik dízel sem versenyautó, de a családnak vígan elég, sőt még az alacsony átlagfogyasztás is boldogítja őket.