De mit lehet tenni, ha vannak őrült vevők, akiknek még mindig feneketlen a bankszámlájuk és többet akarnak. Nekik készült az SSC Ultimate Aero. A korábbi változat anno 239 ezer dollárba (51,9 millió Ft) került, az új változatért nem kevesebb, mint 654 ezer dollárt (142 millió Ft) kell leszurkolni. A több mint 2,5 szeres árért pedig már le kell tenni valamit az asztalra.
A külsőre hasonló kocsiban a V8-as blokk is maradt, de a hengerűrtartalmát kissé megnövelték, most 6,3 literes. Amellett, hogy kicserélték a mozgó alkatrészeket, a kompressziót is csökkentették, viszont a mechanikus feltöltő, a korábbi 0,8 helyett immár 1,4 barral pumpálja a levegőt a motorba.
Mindez valami olyan bődületes erőt produkál, hogyha az Ultimate Aero hajó lenne, könnyedén vontatná a világ legnagyobb tankerjeit is. 6950-es percenkénti fordulatszám mellett 1046 lóerő szabadul el, de mindez semmi a 6200-nál maximalizálódó 1113 newtonméteres nyomatékhoz képest is. Persze ezt csak úgy szimplán nem lehet megkapni, 104-es benzint követel a kocsi.
Elöl 235/35-ös gumik kerülnek a 9×19-es felnikre, míg hátul 335/30-as abroncsok feszítenek a 20 colos tárcsákon. Hiába az extrém méretek, a gumik csak finom gázpedálkezelés esetén képesek tapadást biztosítani a kocsinak, egyébként simán égnek füstté az út felett. Ha belendül a kocsi, a pilóta 14 colos féktárcsákra és hatdugattyús féknyergekre számíthat, persze lehet, hogy inkább fékezőernyőre lenne szükség.
Hiszen a csővázra épített szénszálas illetve kompozit műanyag karosszériás SSC 1200 kilogramm, amit a bődületes teljesítmény 3 másodperc alatt gyorsít 100-ra. Találó az Aero név, hiszen ennél a kocsinál leginkább a repülők rúgnak labdába, mint potenciális ellenfelek.
Úton ugyan még nem mérték, de a szélcsatornás vizsgálatok szerint 440 km/órás sebesség elérésére is képes a kocsi. Ezért a korábbihoz képest kissé módosították a karosszériát, amivel javítottak az autó aerodinamikai alaktényezőjén.