Maxi MINI
A 300T-nek nevezett MINI-t autót a Brodie Brittain Racing építi, amely korábban már készített néhány aszfaltszaggató járművet. Műhelyükből került már ki 1000 lóerős V12-es Lamborghini, 285 lovas Vitara, valamint sikerült az 1,8 literes Lotus Elise-ből is 365 lóerőt kicsiholniuk. A MINI esetében 307 lóerősre izmosították a motort, aminek forgatónyomatéka 424 newtonméter 5000-es fordulatszámon.

Annak érdekében, hogy az 1,6 literes négyhengeres motorból ekkora erőt nyerjenek ki, a tervezők turbófeltöltő alkalmazása mellett döntöttek. Ezen kívül átalakították a hengerfejet, és új vezérműtengelyeket, valamint nagyobb teljesítményű injektorokat is kapott a kisautó.
Manapság azonban nem elegendő csupán a hardvert felspécizni, sokat dobhat egy gép teljesítményén a motorvezérlő program módosítása is, a BBR szakemberei ezt is megoldották.

A száz km/óráig tartó sprintet 5,8 másodperc alatt teljesíti a mérges kisautó, ami majdnem egy másodperccel kevesebb, mint a már szintén tuningon átesett Cooper S JCW.

Csúcssebessége 257 km/óra, ami tíz százalék körüli többletet nyújt a már említett MINI-nél. Mivel az autó légellenállása leginkább egy téglarakáséval vetekszik, így a nagyobb sebesség eléréséhez jóval több erő szükséges, mint egy áramvonalasabb kocsi esetében.

Az autó külsején történt leglátványosabb átalakítást a turbó lélegeztetése és a megnövekedett terhelés miatti nagyobb hűtőlevegő igény tette szükségessé. Az eredeti intercooler helyére nagyméretű levegőbeömlő és szűrő együttese, valamint a jóval hatékonyabb töltőlevegő-visszahűtő került.

Ennek eredményeképpen csak az autó elején tátongó hatalmas száj sejtet valamit abból, mi is lapulhat a gépháztető alatt. Ezen túl a kocsi pontosan úgy néz ki, mint akármelyik társa, igazi báránybőrbe bújt farkas.
Az átalakítás ára igen borsos, 17 950 fontot (6,7 millió forintot) kell lecsengetni a kasszánál és ebben az árban még nincs benne a munkadíj.