Egyelőre nincs arról szó, hogy a tervezett 300-as darabszámnál többet készítenének, mindenestre a vevők így hamarabb hozzájuthatnak autójukhoz, amire eddig 14-15 hónapot kellett várni. A módosítás azonban pénzbe kerül, így a Veyron árát, mintegy 10 százalékkal megemeli a Bugatti, ez azonban valószínűleg senkit sem rettent el a vásárlástól.
Eddig 70 megrendelés érkezett a szupersportautóra, amivel a cég elégedett. Németországban évi 15 Veyron eladásával számolnak. Thomas Bscher, a Bugatti vezetője elmondta, hogy a sikeres eladások miatt jó esélye van egy második Bugatti modell megszületésének. „A Veyront gyártásának befejezése után, gyorsan követhetné egy másik Bugatti. Miután a nagyobb darabszám miatt a jelenlegi modell hamarabb fut ki, így gyorsan döntenünk kell.” – mondta Bscher.
Várhatóan az új Bugatti olcsóbb lesz a Veyronnál, és főleg szeretnének hasznot húzni a gyártásából is. Arra azonban nem kell számítani, hogy holmi kedvezményes árú modell készül majd. A Bugatti a gazdagok játékszere marad, ezt is nyilvánvalóvá tette Bscher: „Az új modellnek illenie kell a Volkswagen konszern kínálatába, árban nem kerülhet túl közel a Bentley-hez.” Ez becslésünk szerint mindenképp 300 ezer euró (80 millió Ft) feletti árat jelent.