Porsche GT3 RS
A GT3 RS szélesebb hátsó lökhárítókat kap, melyeket a Carrera 4-en már láthattunk. Ez nem véletlen, hanem az RS is szélesebb nyomtávú hátsó futóművet kap. Az autó azonnal felismerhető a hatalmas hátsó szárnyról, amely versenypályára is alkalmas. Az orrészen a GT3 lökhárítója kapott helyet, de nagyobb alsó spoilerrel szerelték fel.
Ugyanazokkal a színekkel kerül majd forgalomba, mint amelyek az 1973-ban bemutatott Carrera RS-t ismerté tették: narancssárgában és élénk zöldben. A GT3 RS-t a 997 GT3-nál is könnyebbé teszik, ezért karbonszálas anyagból készül a hátsó szárny felső része, a karosszéria több elemét is kompozit anyagból gyártják majd. Az üvegeket a versenysportban is használatos vékony, könnyű elemekre cserélik.
A hírek szerint a motortérben nem a GT3-nál használt 3,6-os, hanem a Turbo-nál bevetett 3,8 literes blokkot alkalmazzák, persze szívó kivitelben. Ez lesz az alapja a később érkező GT3 RSR versenyautónak is.
Porsche GT2
A másik modell, amit lelepleztek a „paprazzik”, a 997-esre épülő új GT2. Az autó felismerhető a Turbóhoz épített karosszériáról, amelyet ahogy korábban is, most is egy méretes hátsó spoilerrel egészítettek ki, előre új lökhárítót terveztek. Az autó szériában kapja majd a Carrera GT-n is alkalmazott kerámia féktárcsákat.
Várhatóan 520lóerő között lesz a 3,8 literes turbófeltöltős motor teljesítménye, amely ha tartja magát a Porsche korábbi modellhez, akkor csak a hátsó kerekeket hajtja. Késöbb 550 lóerős változat is elképzelhető. Ezzel pedig minden idők leggyorsabb széria 911-ese lehet, amely immár képes átlépni a 200 mérföld/órás (325 km/óra) sebességet.