Ez a hatalmas teljesítmény azonban eddig nem látszott az autó külsején, mert csak visszafogott spoilerekkel díszítették a karosszériát a német mesterek. Most azonban a menetteljesítményhez jobban illő ruhába bújtatták a bajor vasat. Ne felejtsük el, hogy ez a gép 320 km/óra felett képes száguldani.
Az Edition Race névre keresztelt csomaggal az autó a Mercedes CLK DTM AMG-re emlékeztet. Ez elsősorban a masszív sárvédő-szélesítéseknek köszönhető, amelyek nem egyszerűen vaskosabb íveket jelentenek, hanem masszív oldalsó elemeket, amelyeket izgalmas küszöbspoiler köt össze.
Szemben a Hamann M5-össel, ahol a gyári spoilert egészítettek ki egy kis toldattal, itt egy vadiúj lökhárítót alkalmaznak. A gyári M3-asról másolt elemben közvetlen járatokat alakítottak ki a fékek hűtéséhez, de helyet kaptak benne a ködfényszórók is.
Hátul a tetőspoiler, a csomagtartó dupla szárnya és a lökhárító alá szerelt diffúzor felel a kocsi stabilitásért. A látványos csomag része, hogy a központi zár oldásakor a tükrökben és küszöbökben kis lámpák kapcsolnak be, megvilágítva az autó körüli felületet.
19 és 21 col közötti méretben válogathatnak a felnik között a Hamannál az M5 tulajdonosok, ám ha valaki az Edition Race csomagot választja, annak a kiszélesített sárvédők alá bizony masszív kerekek kellenek. Ezért előre 9 x 21, hátra 10,5 x 21-es tárcsákat szereltek, a hozzáillő 255/30, illetve 295/25-ös abroncsokkal.