Megvadított Aston DB9
Megvadított Aston DB9
Fotó megosztása:
Hat milliméterrel lett alacsonyabb a DB9-es
Hat milliméterrel lett alacsonyabb a DB9-es
Fotó megosztása:
Elöl-hátul feszesebbre hangolt rugók dolgoznak az autóban
Elöl-hátul feszesebbre hangolt rugók dolgoznak az autóban
Fotó megosztása:
Jóval dinamikusabban vezethető a sport csomaggal rendelt Aston Martin, mint hagyományos társai
Jóval dinamikusabban vezethető a sport csomaggal rendelt Aston Martin, mint hagyományos társai
Fotó megosztása:
A sportcsomag főként a rugózatlan tömeg csökkentésével és a futómű, a rugók áthangolásával próbál még nagyobb vezetési élményt kínálni azoknak, akiknek nem lenne elegendő egy mezei
DB9-es. A tömeg lefaragásával és a súlypont alacsonyabbra helyezésével jóval gyorsabb reakciókra képes a kocsi, és dinamikusabban vehetők vele a kanyarok is.
Hogy könnyebb legyen a kézi erővel előállított autó, új, 19 colos kerekeket ajánlanak hozzá. Az ötküllős felnik minden darabján egy kilogrammnyit tudott lefaragni a gyár a kocsi tömegéből, amit könnyűfém ötvözetből készült felnivel és titán kerékcsavarokkal értek el. Méretben és a tárcsára kerülő Bridgestone gumiabroncs tekintetében nem történtek változások.
Hat milliméterrel alacsonyabbak is a „Sports Pack” felszereléssel érkező autók, mint alapkivitelű társaik. Ennek és az átdolgozott stabilizátoroknak, a módosított, elöl 68, hátul 64 százalékkal feszesebbre hangolt rugózásnak köszönhetően még sportosabbá vált a DB9-es.