Az S Fiestákon az ST-nél is alkalmazott látványos lökhárító és tetőszárny köszön vissza, sőt a sportülések is egyeznek. A karosszéria az áthangolt futóműnek köszönhetően 10 milliméterrel alacsonyabban van a szériaváltozathoz képest, így kanyarban is jobban teljesít a kocsi. Ehhez hozzájárulnak a 16 colos könnyűfém felnikre húzott 195/45-ös abroncsok is.
Na, most ezt ültették át a mérnökök a Fiesta áruszállító kivitelébe, létrehozva a SportVant. Négyféle színben (piros, fekete, ezüst és fehér) kapható az új modell. Belül a sportülésekhez bőrborítású váltógomb és kormánykerék is tartozik. Felárért klímát és MP3-at is lejátszó CD-s rádiót lehet rendelni a kocsihoz.
Szemben a hagyományos S modellekkel, a teherautó változatot csak dízelmotorral lehet megvenni. A kocsi orrában az ismert 1.6 literes 90 lóerős blokk dolgozik. A motor 204 newtonméteres maximális nyomatékát ötfokozatú váltó továbbítja az első kerekekhez. A Fiesta SportVan még idén év vége előtt piacra kerül Európában.