A nemrég bemutatott, három autógyártó óriás által közösen fejlesztett hibrid rendszernek a takarékosság mellett a másik legnagyobb előnye a rugalmasság. Kompakt méretének köszönhetően szinte bármilyen hagyományos motor mellé könnyedén beilleszthető, akár orrmotoros hátsókerék-, illetve négykerék-hajtással is. Hála a kompakt kivitelnek, később orrmotoros elsőkerék-hajtású autókhoz is felhasználható lesz.
Hagyományos hibrid rendszerekben nem alkalmaznak fix mechanikus sebességfokozatokat, csupán egyetlen szerkezet gondoskodik az elektromos és a belső égésű motor kapcsolatáról. Ennek hátránya, hogy akár húsz százalékkal kisebb hatásfokkal működik, mintha kifinomultabb mechanikus kapcsolat lenne a villany- és a belső égésű motor között. A villanymotorok így kompaktabb méretűek lehetnek és jóval függetlenebbek az alkalmazott belső égésű motor méretétől.
Négyféle fix sebességfokozat áll rendelkezésre a jármű gyorsításához, illetve fékezéskor a mozgási energia elektromos árammá alakításához. Ezen felül két különböző, folyamatosan változó áttételt is bevet a fokozatokat és a vezető által igényelt teljesítményt összehangoló elektronika.
Az újonnan fejlesztett, jövőre gyártásba kerülő hibrid rendszer segítségével egyre szélesebb körben terjedhetnek el az üzemanyag-takarékos, hibrid megoldások.