Kilenc évre és mintegy 250 millió forintnyi befektetésre volt szükség ahhoz, hogy az Ezüst Fullánk (Silver Sting) névvel illetett versenyautó elkészüljön. Az autó alakjáért Peredy Zoltán formatervező felel, amelyet azután a Műszaki Egyetem áramlástani tanszékén tökéletesítettek, de a kocsi tervezésénél a Bovi Motorsport szakembereit a műegyetem Gépjárművek tanszéke is segítette.
A teljesen nulláról felépített versenyautó kevlár, titán, karbon, továbbá a repülőgép-gyártásban használt kompozit anyagok felhasználásával készült. Az alkalmazott anyagoknak és a könnyűszerkezetes építési módnak köszönhetően a kocsi tömege mindössze 1100 kilogramm lett. A szélcsatorna vizsgálatokkal tökéletesített forma alaktényezője mindössze 0,28-as.
Miután a Bovi Motorsport elsősorban Porsche versenyautókkal foglalkozik, így a Silver Sting motorja is a stuttgarti gyártótól származik. A motortérbe egy Porsche 911 GT3 blokkja került, a 3.6 literes boxer motor némi átalakítás után 437 lóerőt tud.
Ezzel az erőforrással mindössze 3,8 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órát a Silver Sting. Az autó végsebessége a beállításoktól illetve a váltóáttételtől függően lehet 280 km/óra, de elérheti a 360-at is. A Brokernet Silver Sting a Bovi Motorsport színeiben indul a Bahreinben és a Dubaiban megrendezésre kerülő 24 órás versenyeken, valamint a 2006-os magyar túraautó bajnokságon.
Bár az autó lágyabb futómű beállítással és gyengébb motorral közúti használatra is alkalmas lenne, az autó megálmodója Bodis Kálmán nem tervezi utcai modell készítését.