Szeretné Európai eladásait növelni a Subaru, ezért új modellekkel és modellváltozatokkal bővítik a kínálatot. Kezdő modellként érkezik a Tribeca, amelyet az egyterűek és a szabadidőautók közé pozícionál a Subaru. Ahogy a többi Subaru ez a modell is összkerék-hajtással érkezik Európába. Az USA-ban már kapható modell ősszel mutatkozik be a kontinensen.
Párhuzamosan a modellmegújítással, egy új motorokon is dolgozott a Subaru. Ezek lényege, hogy az átalakítás után folyékony gázzal is üzemeltethetőek, mindenféle kényelmi vagy teljesítményveszteség nélkül ám jelentős fogyasztáscsökkenéssel. Az Autogas ecomatic néven futó rendszer a Forester és Legacy 2.0 literes motorjaihoz és az Outback és az Impreza 2.5 literes blokkjaihoz is elérhető lesz.
A Tribecához is rendelhető lesz az átalakító rendszer, amiért Németországban 3100 eurót (810 000 forintot) kérnek. Egész egyszerű oka van, amiért a Subaru kidolgozta ezt az olcsóbb üzemeltetésű megoldást, mégpedig, hogy továbbra sincs dízelmotor a japán gyártó kínálatában. A jövő év második felére ígérik, hogy bemutatkozik a cég első gázolajjal üzemelő motorja.
Mint ahogy a benzinmotorjai is, úgy a dízelek is boxer rendszerűek lesznek. Elsőként egy 150 lóerős négyhengeres kerül majd a Legacyba, amit később követ egy hathengeres a Tribecában.