Közös járművet készít az Opel és a Renault
1996 december óta tart a General Motors és a Renault együttműködése, ekkor határozták el, hogy közösen fejlesztik ki áruszállító modelljüket és közös, megosztott gyártással készítik. Összesen 700 millió eurót fektettek be, amiből 400 jutott fejlesztésre és 300 gyártás-előkészítésre.

A költségeket fele-fele arányban vállalta a Renault és GM. Ezen felül a tervezést és a fejlesztést vállalta a Renault. A francia gyár szállította a motorokat a GM lutoni üzemébe, ahol a kész járműveket gyártották.

Az Év Haszonjárművének is megválasztott Vivaro (Opel) és Trafic (Renault) néven futó modellek sikere után a Renault a Nissan-t is bevonta szövetségbe és Barcelonában a japán gyár emblémájával Interstar néven is megkezdődött az autók gyártása. A járművek 2001-es bemutatója óta 550 ezer darabot gyártottak, a csúcsot a 2005-ben készített 164 ezer darab jelentette.

Később a Renault-GM szerződést kiterjesztették a nagyobb áruszállítókra a Master és Movano modellre is, amelyekből már 660 ezer került forgalomba. A szövetség sikerét jelzi, hogy a két cég a jövőben is folytatja az együttműködést. 2006 szeptemberében mutatkoznak be az új Trafic/Vivaro (II.) és Master/Movano (III.) modellek.