Időutazó négykerekű
1951 és 54 között 83 darab nyitott sportkocsit gyártottak, amelyek igen sikeresnek bizonyultak Európa és Amerika zárt versenypályáin, ralijain, hegyiversenyein egyaránt. A felújított modellből a tervek szerint évente legfeljebb 100 darabot készítenek majd, így garantálják az idő és kézimunka-igényes gyártás kifogástalan minőséget.

A J2X formája a klasszikus nyitott sportkocsikét idézi, de a lemezek alatti technikát a mai kor elvárásaihoz igazították. Különös gondot fordítottak a biztonságra, megbízhatóságra, kényelemre és a könnyű kezelhetőségre. Az autó számítógéppel tervezett karosszériája kompozit anyagokból és alumíniumból készül, elkészítése során nem feledkeztek meg az energiaelnyelő-zónáról, bukókeretről sem. Súlypontját alacsonyra tervezték, és a kormányszerkezet, a modern felfüggesztés, illetve hajtás kialakítása is mind a kényelmet szolgálják.

Követve a cég hagyományait, erőforrásként nagy amerikai V8-as motorokat ajánlanak a sportkocsihoz. Alapkivitelben a GM RamJet PFI 350 köbhüvelykes 350 lóerős motorja kerül az autóba, de rendelhető a Chrysler 5,7-es és 6,1-literes HEMI blokkjával, illetve a Cadillac Northstar motorjával is.

Váltóból az ötfokozatú, overdrive-val ellátott manuálist építik be alapból, de lehetőség van automatikus sebességváltó rendelésére is. Utasterében kizárólag minőségi anyagokat alkalmaztak, így nem hiányzik belőle a bőrkárpit, a csiszolt alumínium műszerfal és a mahagóni kormánykerék sem.

A lassításról, megállásról hűtött tárcsafékek gondoskodnak, míg az autó 235x60x16-os Dunlop versenygumijai régimódi, 72 küllős felnin feszítenek.

A 95 000 dollárba (19,5 millió forintba) kerülő autóhoz a gyárban még számos extrát terveznek. Várhatóan lesz hozzá teljes méretű szélvédő, négy évszakos vászontető, de nem elképzelhetetlen a könnyű, keménytető gyártása sem. Addig, amíg ezek elkészülnek a gyártónál lehet vásárolni repülős sisakot, kesztyűt, selyemsálat és szemüveget is a felhőtlen autózás érdekében.