Ez a jövőben sem változik, hiszen hamarosan bemutatkoznak a modellek új generációi, sőt, a 2002 januárjában 2017-ig meghosszabbított együttműködési megállapodásban két új könnyű haszongépjármű család kifejlesztése és gyártása is szerepel.
Egyelőre azonban csak az idei év második félévének elején forgalomba kerülő modellről árultak el részleteket. Az X250 kódnéven futó modell az elődökkel megegyező mechanikai felépítéssel (elsőkerék-hajtás és keresztben beépített motorok), de új formai jegyekkel készül.
Háromféle tengelytávval, és magassággal készülnek a dobozos változatok, amihez négyféle hosszúság választható. A hasznos térfogat 8-13 köbméter közötti. Ezúttal is lesz utólagos felépítményezésre előkészített alvázas kivitel is, négyféle tengelytávval és ötféle hosszúsággal.
Az új modell négyféle turbó dízelmotorral rendelhető, amelyek teljesítménye 100-157 lóerő között változik (nyomaték: 250-400 Nm). Az Euro 4 előírásoknak megfelelő motorokat öt vagy hatfokozatú sebességváltóval szerelik fel.
Minden modell esetében tárcsaféket alkalmaznak az összes keréknél, amihez szériában jár az elektronikus fékerő-elosztó és ABS is. Szintén az alapfelszereltség része a vezető oldali légzsák.
Piactól és modelltől függően alapfelszereltségként vagy opcióként rendelhető a kipörgésgátló rendszer, a dinamikus menetstabilizáló rendszer, a függöny-, és oldallégzsákok, valamint első utasoldali légzsák is. Ezen túl olyan extrák is rendelhetők, mint a szintszabályozóval ellátott hátsó légrugós felfüggesztés, a Bluetooth-rendszerű telefon-kihangosító, vagy az MP3 fájlok meghallgatását lehetővé tevő lejátszó.