Idén tovább bővül a kínálat, miután a Porsche elkészítette a „sima” Cayman-t. Az új kocsiban a Boxter-ben is alkalmazott 2,7 literes erőforrás lesz. Ennek teljesítménye itt 245 lóerő, míg a maximális forgatónyomaték 273 newtonméter 4600 és 6000-es fordulatszám között.
Mindez pedig elegendő arra, hogy a Cayman sportautóként viselkedjen. Az autó 6,1 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órát, végsebessége pedig 258 km/óra. Bár ez ebben a szegmensben lényegtelen, a gyár szerint mindössze 9,3 literes átlagfogyasztással használható a kocsi.
Alaphelyzetben ötfokozatú manuális váltó jár a Cayman-hoz, amit felárért hatfokozatúra, vagy a kormányról is kapcsolható ötfokozatú Triptronicra cserél a gyár. Ugyanígy némi pénz ellenében aktív futóművel is ellátják a kis ragadozót, de a menetstabilizáló elektronika benne van az alapárban.
Az aktív futóműnél Normal és Sport mód közül választhat a pilóta, utóbbinál a rendszer 10 milliméterrel alacsonyabbra engedi a karosszériát, ám minden esetben a menethelyzetnek megfelelően állítja be a lengéscsillapítókat. Szériában járnak a 17 colos könnyűfém felnik, elöl 205/55, hátul 235/50-es abroncsokkal.
Júliustól kezdődik a Cayman forgalmazása, aminek adók nélküli ára 40,900 euró (10,8 millió forint), ami nálunk vélhetően 16,5 millió forintos árat eredményez majd.