A Tata óriáskonszern az új kisautóval alaposan alákínál a közelben elérhető kínai autógyártók amúgy sem magas árainak. Még a legolcsóbb, négyezer dolláros kínai autó, a Cherry QQ is kétszer annyiba kerül, mint amennyit majd a legújabb Tatáért kérnek.
Az egészen olcsó járművek a Nyugat-Bengáliába tervezett új gyártósoron készülnek majd. Várhatóan 220 millió dollárba kerül az új üzem felépítése, és két éven belül kell megkezdenie a termelést.
Az új, ötszemélyes modellt, amely kevesebbe kerül a Maruti kisautójánál is, már tesztelik Indiában. Arról, hogy mennyit fognak gyártani az igen olcsónak számító kisautóból és tervezik-e az Ázsián kívüli értékesítését, egyelőre nem mondott semmit Ratan Tata, az autógyár elnöke. Ismerve azonban a kelet-európai piac árérzékenységét, könnyen előfordulhat, hogy hamarosan komoly ellenfél érkezik az itthon is kelendő Dacia Logannak.