Koreai szobaterepjáró
Koreai szobaterepjáró
Fotó megosztása:
A látszat csal, az autó csak aszfaltra való
A látszat csal, az autó csak aszfaltra való
Fotó megosztása:
Hiába a hangzatos név, a motor csak az első kerekeket hajtja
Hiába a hangzatos név, a motor csak az első kerekeket hajtja
Fotó megosztása:
A terepjárósítás során nem végeztek hatalmas átalakításokat az autón, mindössze magasabb lett a Getz, nagyobb könnyűfém felnik kerültek rá, sárvédőíveket kiszélesítették és szabadidőautós kinézete lett a kisautónak. Kapott csinos tetőcsomagtartót és ezüstszínűre fényezték a visszapillantó tükröket is.
Ezen túl semmi különlegeset nem tud a jármű, motorja ugyanaz az 1,5 literes CRTD dízel, ami a „mezei” Getz-ben is megtalálható. Terepen sem várhatunk sokat tőle, az erőforrás csupán az első kerekeket hajtja, így maximum a magasabb hasmagasság által kínált előnyöknek örülhet, aki mégis terepre merészkedik az aszfaltra tervezett kisautóval.
A Getz Cross változatát elsősorban a skandináv piacra szánják, de a kicsinosított és drágább modell világszerte megvásárolható lesz a Hyundai márkakereskedéseiben.
Főként a Volkswagen CrossPolo és a Citroën C3 XTR konkurenciája lehet a koreaiak miniautója.