Kétféle mód is van a hidrogén autókban történő felhasználására, az egyik
A BMW az utóbbit képzeli el erőforrásként, mivel könnyebb, nagyobb teljesítményű, olcsóbb és egyszerűbben beilleszthető a már meglévő gyártósorok profiljába, mint az üzemanyagcella. Ennek ellenére az üzemanyagcellák használatát sem vetik el, véleményük szerint ennek a járművek elektromos berendezéseinek táplálásában juthat komoly szerep.
Mivel egyelőre hidrogénkutakból elég kevés van világszerte, és két éven belül nem valószínű tömeges elterjedésük, így a hamarosan érkező modellek hidrogén mellett benzinnel is üzemelnek majd.
Elsőként a BMW fogott hidrogénhajtású autó kifejlesztésébe, még 1978-ban. 2000 májusában 15 darab 750hL jelzésű modell kezdte meg tesztköreit, amelyek azóta már több mint 170 000 kilométert futottak.
A bajor autógyár nem csupán a hidrogénnel hajtott motorok kifejlesztését tekinti szívügyének, hanem a világ első nyilvános hidrogén kútjának megnyitásában is közreműködött, és a töltőfejek szabványosítását is szorgalmazzák.