Tavaly világszerte 91 219 darab Porsche talált gazdára, ebből mindössze 857 jutott a kínai piacra. Ez nem túl nagy szám, de nem szabad elfelejteni, hogy ez az adat az egy évvel korábbi mennyiség háromszorosa. Idén a Porsche már 1350 új sportkocsi értékesítését tervezi Kínában.
Kína drámai változásokon megy keresztül, gazdasága folyamatosan erősödik, így a Porsche is a legfontosabb fejlődési lehetőségek egyikeként tekint a kontinensnyi országra. Igaz, nincs könnyű dolguk, hiszen az ország hagyományosan nem számít a sportkocsik legnagyobb piacának.
Az új reklámkampány, amelynek keretében negyven szerencsésnek lehetősége nyílik egy tizenhat napig tartó úton kipróbálni a kocsikat, megpróbálja meggyőzni a potenciális vásárlókat arról, hogy a Porsche egy izgalmas sportkocsi. Más piacokon erről nem kell meggyőzni az embereket, de Kínában a Cayenne szabadidőautó a legnépszerűbb, az összes eladott Porsche 80 százalékát ez a modell teszi ki.