A négykerekű szörnyeteg mozgatásáról a Yamaha GTS 1000 köbcentiméteres négyhengeres motorja gondoskodik, amely 120 lóerőt teljesít, percenkénti 12 000-es fordulatszámon. Ezt az erőt lánc közvetíti a hátsó kerekek és a váltó között.
Kormányszerkezetét a Renault Twingo-tól kölcsönözték. Karosszériája karbonból és üvegszál erősítésű műanyagból készült. Visszapillantó tükröket hiába is keresnénk az aszfaltra szánt quadon, helyettük digitális kamerákat alkalmaztak.
Oldalán két darab 20 literes üzemanyagtartály kapott helyet, és a jármű 17 colos könnyűfém felniken gördül, amikre a Yokohama abroncsait szerelték fel. Menetteljesítményeiről egyelőre nem sokat tudni, de kinézete alapján nem lehet unalmas a Quadrazuma névre keresztelt, félig autó, félig motor vezetése.