Astra lesz a Corsából
Műszakilag nincs eltérés az új három és ötajtós kis Opelek között, mindkettő az orrmotor és elsőkerék-hajtás képletet alkalmazza. A kocsik orrába 1.0 literes (60 LE), 1,2-es (80) és 1,4-es (90) lóerős benzinmotorok, illetve 1,3-as (75 és 90 LE) vagy 1,7-es (125 LE) dízelmotorok kerülhetnek. A kocsikat októbertől lehet majd megvenni.

Elődjénél 183 milliméterrel hosszabb, 61-gyel szélesebb és 52 mm-rel magasabb az új ötajtós. A kocsi csomagtartója dupla fenekű, de a határoló lemez függőlegesen is elhelyezhető, amivel biztonságosan meg lehet támasztani a csomagokat. Az ülések lehajtásával akár 1100 literes teret is ki lehet alakítani a csomagok szállításához.

Szemben a korábban megismert 3-ajtós Corsával, ahol kör formájú részekre osztották a hátsó lámpát, az ötajtóson a négyzeteknek szavaztak bizalmat a formatervezők. Leszámítva az ajtókat nagyjából ennyi a különbség a két kocsi között. No meg talán az, hogy a „sokajtós” karosszéria még inkább hasonlít az Astráéra.

Ahogy a képeken is látszik, egy különleges extrával is bővíthető a Corsa kínálata, mégpedig egy többfunkciós tartórendszerrel. Ez a jelenleg kapható hasonló megoldásokkal szemben nem a vonóhoroghoz kapcsolódik, hanem a lökhárítóból lehet kihúzni, ha használni akarjuk. Amikor nincs rá szükség, rejtve marad.

Akár két kerékpárt is magukkal vihetnek a kirándulók, sőt, ha a tetőre is kerül kettő, akkor négyen is nekivághatnak az útnak. Ott lesz még a nagyobb autóknál megszokott extralista is, navigációs rendszerrel, Bluetooth kihangosítóval és defekttűrő abroncsokkal.