Két Nissan koncepcióautó debütál a goodwoodi sebességfesztiválon. Alapjukat a Murano és a 350Z adta. Fekete fényezést kapott a Murano sportosabb változata és a lámpák üvegeit is egy árnyalattal sötétítették. A gyári 18 colos felnik helyére 22 colos, ötküllős tárcsák költöztek és hangsúlyosabb légterelők kerültek az autóra.
Módosították a GT-C nevű tanulmány hajtásláncát is, az eredetileg 234 lovas erőforrást 350 lovasra erősítették. Ennek erejét a fokozatmentes automatikus sebességváltó közvetíti a Nissan elektronikus ALL-MODE 4×4-es rendszerén keresztül a kerekek felé.
Szintén a goodwoodi rendezvényen fog bemutatkozni a Nissan 350Z GT-S változata is, amely kompresszoros motorjával 380 lóerőt teljesít. Ezt az autót rögtön a mély vízbe dobják, hiszen a kedvelt helyi hegyiversenyen is küzdeni fog.
A kompresszoron kívül más módosításokat is végeztek a járművön, így lecserélték a féktárcsákat és nagyobb teljesítményű féknyergekkel szerelték fel. Megnövelt leszorító erejű légterelők kerültek a kocsira, és a belső tere is szigorú diétán esett át, a súlycsökkentés érdekében.
A tanulmányautók utcai menetpróbái a Londoni Autókiállítás után kezdődnek meg. Ha elnyerik a közönség és a sajtó elismerését, akkor sorozatgyártásuk is könnyen elképzelhető.