Az immár a világ hatodik legnagyobb autógyártója a minőség tekintetében sem áll rosszul. A J.D. Power and Associates nemzetközi, független elemző cég 2005-ös vevőelégedettségi felmérése (IQS) szerint a Hyundai a legmagasabban rangsorolt nem-prémium autómárka, a teljes listát tekintve pedig a 3. helyen áll.

Az elégedettségi felmérésen nem csak a márka, de az egyes modellek is jól szerepeltek. A Hyundai Tucson az első helyet szerezte meg kategóriájában. Emellett jól teljesített a Sonata, a megújult Grandeur, valamint a Hyundai Coupé is.

Az IQS felmérés 217 különböző kritérium alapján rangsorolta az amerikai piacon jelenlevő gépjárműtípusokat, melyek között szerepeltek az általános vezethetőségre, a motorra, és az erőátvitelre vonatkozó szempontok is.

A válaszadók mindemellett beszámoltak a gépjármű külső-belső hiányosságairól, és tervezési problémáiról. Az összes vevő közül a Hyundai tulajdonosok jelezték a legkevesebb hibát.

A dobogó tetejére ezúttal a Porsche állhatott, melyet a Lexus követ. A Hyundai kiváló eredményével olyan márkákat előzött meg, mint például a Mercedes, a BMW vagy a Volkswagen.