A laupheimi tuningcég érintetlenül hagyta a 6,5 literes V12-es motort, a 640 lóerős blokk teljesítménye azonban így is nőtt valamelyest, mert kicserélték a kipufogót. Két darab 120 milliméteres kipufogóvég árulkodik a módosításról álló helyzetben. Menet közben ez kevésbé feltűnő, akkor viszont a mennydörgésszerű hangélmény tudatja a jelenlétét.
Mindig kérdéses, miként lehet hozzányúlni egy szupersportkocsi karosszériájához, ezért a Hamann sem változtatott rajta mélyrehatóan. Egy kisebb spoiler került az első lökhárító alá és nagyobb szárny a kocsi hátuljára. Az elemeket üvegszálas anyagból vagy karbonból is megrendelhetik a vevők.
Remekül illenek a sárga kasztnihoz a feketére fényezett felnik. A 20 colos felnikre elöl 235/30-as, hátul 325/25-ös abroncsok kerültek. Az utastér műanyagjait karbon betétekre cserélték, míg az üléseket különleges bőrrel vonják be. A bent ülők szórakoztatásáról DVD-lejátszó és tévé gondoskodik.