A motor a svájci Novidem üzem kompresszorával gazdagodott, így az eredetileg 300 lóerős erőmű 382 lovasra izmosodott, míg a forgatónyomatéka 72 Nm-rel 425Nm-re nőtt. Sikerült javítani a menetteljesítményeken is, a 0-100 km/óráig tartó sprintet a
széria 5,8-as idejénél egy másodperccel hamarabb teljesíti, míg a 160 km-ig tartón 2,5 mp-et ver a gyári modellre.
Szélcsatornában kifejlesztett karosszéria elemeit a német Strosek készítette, amelyek amellett, hogy remekül néznek ki, még az autóra ható leszorítóerőt is tovább növeli. A futómű átalakításokat a Bilstein szakembereivel karöltve végezték.
Munkájuk gyümölcseként sikerült olyan megoldást találni, amivel nem csak versenypályán használható a sportkocsi, de akár mindennapos használat során is elegendő kényelmet nyújt utasainak. Természetesen az átalakítás során nem maradhatott el a szélesebb gumikkal felszerelt nagyméretű felni használata sem.
Az ötlet kivitelezésében részt vevők egyike így méltatta közös művüket: „Olyan különleges modellt szerettünk volna építeni, amely hétköznapokon igáslóként is megállja a helyét, de ha eljön a hétvége, akkor mutatja meg igazi, harcos képességeit. Nem csupán egy dísztárgyat sikerült készítenünk, hanem valódi, működőképes GT-S modellt.”