Hamarosan, Párizsban mutatkozik be a Mitsubishi Outlander tanulmányautója. A közepes méretű, kifejezetten az európai piacra készülő 4×4-es szabadidőautó leghamarabb jövő tavasszal kerülhet a márkakereskedésekbe. Külseje néhány apróbb részletben is eltér a japán, illetve amerikai piacra készülő Outlanderétől és ez a gyár első modellje, amit az újonnan kifejlesztett, középkategóriás autók számára készített padlólemezre építettek.
A 4,64 méter hosszú autó elejét a Mount Fuji fantázianevű rács díszíti, de az autó robosztus sárvédői, fémszínű alkatrészei, hatalmas, 20 colos kerekei is izgalmasnak tűnnek. Az Outlanderben a Volkswagentől származó 1968 köbcentiméteres 16 szelepes turbódízele teljesít szolgálatot. A 140 lóerős, az Euro 4-es normákat teljesítő motorhoz hatfokozatú manuális váltó csatlakozik.
Az Outlanderrel a Mitsubishi a legjobban növekvő piaci szegmenst célozta meg, hiszen világszerte a SUV-ok értékesítési számai növekednek a legnagyobb ütemben. 20001-óta 54 százalékkal növekedtek ennek a kategóriának az eladásai, de szakértők további jelentős, akár 35 százalékos növekedést prognosztizálnak az elkövetkezendő esztendőkre.