A magas költségek miatt a Peugeot ugyanis a tavalyi év végén elhagyta a Rali Világbajnokságot, versenyautói, privát csapatoknál illetve nemzeti bajnokságokban versenyeznek tovább. Magyarországon Ifj. Tóth János versenyez 307 WRC-vel. Jövőre a Peugeot Le Mans-ban indul, ahol dízelmotoros versenyautóval szeretnének nyerni.
Nem akarnak azonban a franciák távol maradni a jövőben sem a ralitól. Ezért az FIA új sorozatához, az S2000-eshez készítettek versenyautót, amely a megszorító intézkedéseknek köszönhetően sokkal olcsóbb. Körülbelül 45 millió forint a 207 Super 2000 modell ára, ami harmada egy új WRC árának.
Ez annak köszönhető, hogy a méregdrága megoldásokat kitiltotta az S2000-es kocsikból a FIA, nincs turbó, nincs aktív hajtás. Viszont a látványos, gyors autózás megmaradt, mert a 2.0 literes szívómotorok 280 lóerőt tudnak, és szekvenciális váltó illetve négykerék-hajtás van a kocsikban. Az autók aszfalton mindössze 1100 kilogrammosak, murván ennél 50 kilogrammal nyomnak többet.
A hírek szerint nem tervezi a Peugeot, hogy a vb-n saját csapattal induljon, az Európa-bajnokságon, illetve a nemzeti bajnokságokban indítja majd a 207-eseket. Három tesztpilótával Bryan Bouffierrel, Sebastian Lindholmmal és Gilles Panizzivel folynak a munkálatok. Panizzi elvileg idén a Red Bull Skoda csapatnál versenyezne, de összeveszett testvérével Hervével, ezért szétváltak útjaik, helyére mást alkalmaztak.