Ezúttal például egy 911 Carerra Cabrio 4S-t vettek kezelésbe. Kihasználva, hogy egyelőre még nem mutatkozott be az új Turbo Cabrio, ezért a 3,8 literes boxermotort turbósították. A két feltöltő beépítésével 355 helyett 650 lóerő feszíti a főtengelyt. A gumik életminőségének drasztikus csökkenésért pedig a 850 Nm-es nyomatékcsúcs felel.
Ezzel az összeállítással négy másodperc alatt elérhető álló helyzetből a 100-as tempó, 300-ig elegendő további 18 másodperc. Ezzel azonban koránt sincs vége a száguldásnak, a 9ff Cabrio végsebessége 350 km/óra.
A legszebb az egészben, hogy nem is látszik a kocsin, hogy mit is tud, hiszen mindössze egy kis spoiler került az első lökhárító alá. Ezenkívül a sport-kipufogórendszer végei, illetve az új felnik lehetnek árulkodóak. A kovácsolt 19 colos tárcsákra elöl 235, hátul 325 milliméter széles abroncsok kerültek.
Jó is a nagy felni, mert kell a hely, hogy elférjenek az utólag felszerelt 380 milliméteres féktárcsáknak. Az átalakítást az elektronikusan vezérelt felfüggesztés áthangolás teszi teljessé, a vevők feszesebb beállításra számíthatnak.