Feltámad a Peugeot Turbo
Az 1980-as évek közepén a rali világbajnokság legendás szereplője illetve a márka vb kétszeres győztese volt a Peugeot 205 T16 1985-ben és 1986-ban. A turbómotoros kiskocsinak utcai változata is volt, középmotorral és összkerék-hajtással, és most 20 évvel később reinkarnálódott a modell.

Persze messze nem ilyen komoly technikával, de nemsokára kapható lesz a Peugeot 207 GT 1.6 Turbo. Korábban 160 lóerősnek ígérték a sportváltozatot, ám most kiderült, ennél tízzel kevesebbet kapnak majd a vevők. A BMW-vel közösen fejlesztett 1,6-os motor maximális forgatónyomatéka 244 newtonméter lett, amit már 1400-as percenkénti fordulatszámtól tud.

A hírek szerint éppen azért lett gyengébb az autó, hogy kellő teljesítménylépcső maradjon a 206 RC utódjának, ami vélhetően nem lesz gyengébb a korábbinál (177 LE).

Egyelőre sem menetdinamikai, sem egyéb műszaki paraméterekről nem tudni, viszont Nagy-Britanniában novembertől átszámítva 5,74 millióért lehet megvenni a kocsit. Külsőleg a GT alig különbözik az egyszerűbb 207-esektől, a 17-es felnik illetve a hűtőmaszk krómozott rácsozása jelenthet támpontot az azonosításra.