Beszálláskor mindkét oldalon LED-es fényforrásokkal ellátott lámpák világítják meg az autó melletti területet. A külső tükrök krómozott kerete pedig még különlegesebbé teszi a legnagyobb Jeepet.
Hátul az ovális, rozsdamentes acélból készült Startech sportkipufogók kandikálnak ki az átalakított lökhárítóból. Sokat dob az autón a Startech Monostar IV névre hallgató ötküllős alufelni, amelyen 265/45 R 20 méretű abroncsok feszítenek.
De nem csupán az autó külsején változtattak a mérnökök, 3 centivel alacsonyabb és a mélyebb súlyponttal stabilabb is lett a Commander. Az autóhoz szánt nagyobb teljesítményű fékek még fejlesztés alatt állnak.
A legérdekesebb változtatást mégis a motortérben találjuk, ahol a Startech SD6 motorvezérlő gondoskodik a nagyobb teljesítményről, nyomatékról. Ezt a szerkezetet fél óra alatt bármelyik Chrysler/Jeep szervizben be tudják szerelni az autóba és segítségével az eredetileg 218 lóerős 3,0 literes V6-os motor 262 lovasra izmosodik, forgatónyomatéka pedig 510-ről, 580 Nm-re nő.
Sikerült fél másodpercet lefaragni a gyorsulásból is, a Startech Commander 8,5 mp. alatt éri el a százas tempót és csúcssebessége is nőtt egy keveset, így akár a 200-as határt is át lehet vele lépni.
Utasterében ergonómikus, bőrből és fából készült sportkormány, a legfinomabb bőr és Alcantara várja az utasokat. A teljes bőrborítást kívánságra bármilyen színben elkészítik.