A Porsche megoldásával ellentétben a Bugatti Webasto gyártmányú üvegtetejét nem motorok fogják mozgatni, hanem a vezetőnek saját kezűleg kell majd leszerelni a feleslegesnek ítélt darabokat. Persze előtte rendesen tanulmányozni kell az aznapi időjárás-jelentést, mert ha jön a rossz idő, könnyen elázhat az autó, hiszen a leszedett üvegeket a garázsban kell hagyni.
Ez az ára az autó zömök formájának, így nem maradt benne hely, ahová a leszedett üvegeket el lehetne pakolni. A kényelmetlenségért cserébe azonban a gyár egy textiltetőt kínál majd a Veyronhoz, amely azért többé-kevésbé megóvja az autó belsejét az időjárás viszontagságaitól.
Hogy az alváz- és a szélvédőmerevítések plusz tömegét valamivel ellensúlyozzák, az autó néhány elemét, így az ajtókat is karbonból készültekre cserélték. Mivel a targatetős változat aerodinamikája nem teszi lehetővé a 400 km/órás csúcssebességet, így azt elektronikus úton maximálták 350 km/órában. Jó hír viszont, hogy az autó gyorsulása változatlan marad, a 100 km/órás sebességet 2,5, másodperc alatt éri el, 200-ig 7,3, 300-ig pedig 16,7 másodperc alatt gyorsul a targa Bugatti.