Már akinek, mert például Benik Balázs a szombati rajtra már oda sem tudott állni, az autóból folyamatosan folyt az üzemanyag. Benik kiesésével a nyolcadik bajnoki címére pályázó ifj. Tóth János nagy előnyre tett szert a pontversenyben, visszafogottan hajtva is második lett. Pedig őt is megkörnyékezte a kiesés, mert navigátorának, Bahor Beának megroppant a válla, majd hőgutát kapott, ami után orvosi felügyelet mellett versenyzett tovább.
Janika körül azonban csatáztak rendesen. A Magyarországon újdonságnak számító Mitsubishi Lancer WRC-vel induló Spitzmüller Csaba kezdett a legjobban, de előnye csak az ötödik gyorsig tartott, ahol defektet kapott. Helyét két gyorsaságira az itthon idén most először induló Szabó Gergő vette át, ám aztán ő is gumihiba miatt vesztett sok időt.
Míg azonban Spitzmüller a hátralévő szakaszokon felhajrázta magát az élre, Szabó autójában bekrepált a szervo, így végül csak negyedik lett. A harmadik helyre Turi Tamás futott be, akinek autójában a verseny alatt tönkrement a váltó, a hajtás, majd újra a váltó.
Az A-csoportban Turán Frigyes, az N-esek között Elek István volt a leggyorsabb. A Super 1600-as kategóriában ismét Bútor Róbert nyert. Kakuszi Zsolt ezúttal nem tudta megszorítani, autójával több defektet kapott, megütötte a futóművet, sőt már a prológon sok időt veszített, mert felnyílt a motorháztető.
Az OMV Veszprém rali végeredménye:
1. Spitzmüller Cs.- Kazár M. (Mitsubishi Lancer WRC) 1:24:25,
2. ifj. Tóth J. – Bahor B. (Peugeot 307 WRC) +18.3 másodperc
3. Turi T. – Tóth I. (Skoda Fabia WRC) +1:31.9 p h.
4. Szabó G. – Benics K. (Ford Focus WRC) +02’10″5
5. Tagai T. – Tagai R. (Skoda Octavia WRC) +02’38″6
6. Turán F. – Rusznák L. (Mitsubishi Lancer EVO VI) A8 +03’32″0
8. Elek I. – Budai A. (Subaru Impreza) N4 +06’25″9
13. Bútor R. – Tóth V. (Suzuki Ignis) S1600 +08’15″6
A bajnokság állása 5 verseny után:
1. ifj. Tóth János – Bahor Bea 90 pont,
2. Benik Balázs – Varga István 62,
3. Spitzmüller Csaba – Kazár Miklós 59
Következik (augusztus 11-13.): Budapest rali