Sőt, a 407-tel száguldó Bugatti Veyron sem ellenfél a kocsinak. A gyártó állítása szerint ugyanis 435 km/óra a Barabus TKR végsebessége. Elképesztő adat, hiszen a Transrapid mágnesvasút is „csak” 431 km/órára képes. Ám ez a sebesség mégis eltörpül a kocsi gyorsulása mellett. Nulláról 60 mérföld/órára (96km/óra) mindössze 1,67 másodperc alatt gyorsul fel a kocsi. Ha mindez igaz, a Barabus a világ leggyorsabb utcai autója.
Ennek eléréséhez a Corvette 6.0 literes V8-as motorját vették alapul. Ehhez aztán két turbót illetve két töltőlevegő-hűtőt csatlakoztattak. Megerősítettek illetve kicseréltek csomó mindent és kész is voltak. Az eredményről egyelőre nem tudni teljesen biztosat, az biztos, hogy sok. Van ahol 1005, van ahol 1019 lóerősnek mondják a motor teljesítményét.
Persze a másik oldalról is megtámogatták a csúcssebességet, hiszen a tíz év alatt kifejlesztett Barabus váza és karosszériája is karbonszálas anyagból készült, így kocsi nagyon könnyű. Ám a gyártók nem egy teljesen puritán sportkocsit készítenek, hiszen légkondicionáló is rendelhető lesz. 300-400 darab autót szeretnének eladni a következő három évben, aminek darabjáért 440 ezer eurót (120 millió forint) kell leszurkolni.