A Concept Climax mindössze 546 kilogrammos, ami nagyban köszönhető annak, hogy a teljes karosszériát kompozit anyagból készítették el. Nincs tető, nincs szélvédő és az utastér is teljesen csupasz. Van két versenyülés, négypontos övekkel és állítható lábtámasz az utas számára.
A járgányt négyhengeres, turbófeltöltős motorral szerelik fel, de a megrendelők kérhetnek V8-as blokkot is. Az alapmotor 270 lóerős, maximális forgatónyomatéka pedig 347 newtonméter. Így majdnem elérték az 500 lóerő/tonna értéket is.
Ötfokozatú manuális váltó és önzáró differenciálmű jár a kocsihoz, amivel 3,4 másodperc alatt érhető el álló helyzetből a 100-as tempó. A Climax végsebessége 256 km/óra lett. A jármű egyik különlegessége, hogy programozható vezérléssel látták el, így egy laptoppal a tulajdonos feltölthet teljes utcai, illetve versenypályára alkalmas beállítást is.
Nem csak az elektronika, de a karosszéria aerodinamikai elemei is állíthatóak, ahogy a Koni által szállított lengéscsillapítók is, így a különböző versenypályákból a maximumot hozhatja ki a vezető. A kocsira 18 colos felnik kerülnek 215/35 illetve 235/35-ös abroncsokkal. A féktárcsák elöl 308, hátul 280 milliméteresek.