Így a Mercedes SLK számára kidolgozott sportcsomag sem rejt plusz lóerőket, van viszont sportfutómű és új 18 colos könnyűfém felni. Az alacsonyabbra került súlypont és a 245/35-ös abroncsok jelentős javulást eredményeznek az autó kanyarstabilitásában.
Ezen kívül komolyabb fékrendszert is kapott a kétüléses modell, ami épphogy elfér a nagyobb felnik mögött. Az első tárcsák lyuggatottak, a féknyereg pedig egy Mercedes-Benz felirattal gazdagodott. A V6-os modellekhez új légszűrőt fejlesztett ki a stuttgarti cég, így a motorok még hátborzongatóbb hangon muzsikálnak.
A fejlesztők átalakították a 7G-Tronic automata váltó vezérlését, hogy az még közvetlenebbül reagáljon a vezető parancsaira. A versenyzői élményről a kormány mögötti „váltókarok” gondoskodnak.
Egyedi kerekein kívül a sötétített fényszóróiról, illetve az SLK 55 AMG-ről származó, a csomagtérfedélen elhelyezett spoilerről lehet felismerni a sportmodellt. Az utastérbe piros biztonsági öveket szereltek, az ülések, az ajtópanelek, a kormánykerék és a váltókar bőrborításait mind kézzel, piros cérnával varrták. A nyitható fémtető belső részét a sportcsomagos modelleknél fekete szövettel borítják, míg a műszerfalon karbon díszítést helyeznek el.