Hajlított és hegesztett egy csővázat, majd erre felépítette egy Subaru Impreza technikáját. A 2.0 literes turbómotor 230 lóerőt tud, és ahogy a Subaruknál lenni szokott, mind a négy kereket hajtja. Hagyományos ötfokozatú váltó került a járműbe, ami komoly fejtörést okozott a „tervezőnek”. Hat hónapig gondolkodott, hogyan oldhatná meg a váltást lábbal.
Egy reggel arra ébredt, hogy megtalálta a megoldást. Ahogy a motoroknál, itt is a bal lábával vált a pilóta, egy kengyelbe teszi bele a lábfejét, amivel a hozzá kapcsolódó rudat tudja ki-be húzni. Emellett, hogy teljes legyen a H kiosztás, az 1, 3, 5 fokozatok vannak felfelé, a 2-es, a 4-es és a rükverc lefelé.
Egy Subaru Leone kuplungját építették be, mert az könnyebben használható, mint az Imprezájé, de így is aránytalanul hosszú kart szereltek fel, hogy a pilóta képes legyen oldani a kuplungot. Brough egyszerűen Gorillának nevezi a szerkezetet, mert olyan kéz kell használatához.
A fékek is egy STi-ből kerültek a járgányra, elöl négy, hátul egydugattyús nyergek fogják meg a tárcsákat. Miután nem a vezető alatt, hanem előtte van a motor és az intercooler is, így a kézi építésű járgány súlyelosztása messze van a tökéletestől, 70/30 arányban az első tengelyt terheli. Ez azonban még izgalmasabbá teszi a quad vezetését.
Összességében 550 kilós a jármű, amiből 40-50 kilogramm még ledolgozható lenne, ám az építésnél nem a minimális tömeg volt a cél. Két személy utazhat a műanyag karosszériaelemekkel borított quaddal, amit a Subrau ralicsapatának versenyszíneivel színesítettek.
Ehhez hasonló járművet mutatott be nemrég a francia Lazareth cég is.