Magánszemélyek azonban nem vehetik meg a Hertz autókölcsönzőnek készített utóbbit, erre is utal a H betű a névben. Ám olyan nagy volt a civilek érdeklődése is, hogy most piacra dobják a Shelby GT-t.
A széria Mustang GT-vel megegyezően, a Shelby GT is 4,6 literes V8-as motort kap, ám itt 25 lóerővel többet, azaz 325 lóerőt tud. A nagyobb teljesítmény eléréséhez sorozatgyártású autóknál ritkán látható megoldást alkalmaztak, ház nélküli, hideg légszűrőt használnak. Emellett áthangolták a motorvezérlést és új kipufogót készítettek. A motor forgatónyomatéka 433 newtonméter helyett 447 Nm lett.
Egyértelműen a sportosabb vevőknek szól a kocsi, hiszen csak manuális váltóval készül majd. Sőt, egy speciális megoldással a hagyományosnál rövidebb úton jár a váltókar. A Ford Racing mérnökei új rugókkal és lengéscsillapítókkal vértezték fel a Mustangot, melynek futóműve nem csak feszesebb lett, de a kocsi közel négy centivel alacsonyabban ül.
Ezenfelül az első rugótornyokat merevítővel kötötték össze. Új felniket kap a Shelby GT, a hertzes modellekkel szemben nem 17, hanem 18 colos kerekek lesznek rajta, 235/55-ös abroncsokkal.
A Shelby GT kizárólag kupékivitelben készül és mindössze két színben rendelhető majd. Fekete és fehér fényezést kapnak a kocsik, a motorháztetőtől a csomagtérig futó ezüst csíkokkal. Új, sportosabb első spoiler és ezüstszínű hűtőrács különbözteti meg a GT-t a hétköznapi modellektől.
Egy nyílást alakítottak ki a motorháztetőn, amelyet a legendás Shelby Cobrától örökölt az autó. Minden autó sorszámozott, az eredetiségüket a műszerfalon elhelyezett kis tábla igazolja.