Bajban a Bugatti és a Lambo
2007-re megújul némileg a Chevrolet Corvette, s az új színek és üléskárpitok mellett nagyobb lesz a kesztyűtartó is. Ennek nem csak a hollywoodi producerfeleségek oda beszuszakolt ölebei örülnek, mert a többlethely oka az, hogy szeptembertől új légzsákrendszerrel látják el a sportkocsit. Ezt aztán már nem kell szükség esetén kulccsal kikapcsolni, mert az intelligens légzsák felismeri, hogy ül-e valaki az utasülésen, felismeri az alany méreteit is, és még azt is megmondja, hogy rögzítettek-e gyermekülést alá.

Szeptembertől az Egyesült Államokban szigorítják a légzsákokra vonatkozó előírásokat. A jövőben megkövetelik, hogy az alacsonyabb felnőttek és gyermekek védelmében intelligens légzsákrendszereket alkalmazzanak, mert a hagyományos légzsákok akár veszélyesek is lehetnek számukra.

S éppen az ilyen rendszerek hiánya miatt kerülhet bajba több sportautógyár, köztük a Bugatti és a Lamborghini. Az autók áttervezése igen költséges folyamat, fenyegetheti a kis sorozatban gyártó cégek jövőjét. A Ferrari és Spyker már kért és kapott is átmeneti felmentést a szabályozás alól. A Lamborghini és a Bugatti most szintén ezért pedálozik.

Ha a Lamborghini nem kap felmentést, akkor állítólag az évi teljes nyereségük elúszik, és veszteséggel kell számoljanak. A Bugatti esetében pedig akár az Egyesült Államokból történő teljes kivonulást is eredményezheti a visszautasítás, pedig az USA márka legnagyobb piaca.

Amúgy minden egyes eladott Bugatti Veyron újabb és újabb veszteséget termel a Volkswagennek. Ám a jármű marketingértéke miatt megéri a ráfizetés a gyártónak, sőt a következő, kisebb méretű és nagyobb darabszámban készülő Bugattit, a kapitalizmus alapvetéseinek megfelelően már nyereségesre tervezik.