Kialakításukkor vigyáztak arra, hogy a lökhárító nyílásai szabadon maradjanak. De a tátongő űrök látványát nem bírták elviselni – ködlámpákat helyeztek el bennük. Nem is akármilyeneket: követve a kormány mozgását, kanyarban az adott oldali lámpa bekapcsol, ezzel téve láthatóvá a belső ívet.
Hátulra a versenysportból ismert diffúzort készítettek, amely nem csak látványelem, de javít a kocsi stabilitásán is. Ezt elsősorban a C70 T5 vásárlóinak ajánlja a német cég, az ő autójukban ugyanis a korábbi 220 helyett 250 lóerőre emelik a turbómotor teljesítményét. A dízelest választóknak pedig a gyári 180 helyett 205 lóerőt kell megszelídíteniük.
Ehhez nem csak a motorvezérlő elektronikát módosítják, de az autók sportlégszűrőt és sportosabb kipufogót is kapnak, ami konkrétan négy krómozott füstölgő puskacsövet jelent. Ennél azonban komolyabb beavatkozás, hogy igény esetén önzáró differenciálművel is felszerelik a járműveket, de rendelhetők nagyobb féktárcsák és négydugattyús féknyergek is.
Felniből 18-20 colos változatok közül lehet választani, amelyek igazán akkor mutatnak jól, ha a Heico futóművét is beszerelik. Ezzel ugyanis nem csak a kocsi stabilitása nő, de a karosszéria is alacsonyabbra kerül – így követhetjük a Combinók diktálta divatot.