Az olasz csapat, Leone Marellucci vezetésével, az autó műszaki alapjaiért felel, míg Jonathan Kasumba irányította afrikai tervezőcsoport készíti a kocsi formaterveit. Az projekt célja, hogy feltámasszák, és a mai kornak megfelelő formában elkészítsék a Giotto Bizzarrini által tervezett Strada GT 5300-ast. Bizarrini tervezte anno a Ferrari GTO motorját, majd a Lamborghini akkori V12-esét is.
A kocsi vonalaihoz nem csak egyszerűen lekoppintják a 60-as évek klasszikus formájú sportkocsiját, de afrikai törzsi maszkok is inspirálják a tervezőket. Egyelőre még csak vázlatok születtek, de azok már elárulják, hogy milyen irányba tartanak a formatervezők. Hosszú motorháztető, lapos tetőív és vékony ablakok jellemzik az új Stradát.
Az eredeti Strada anno V8-as Chevrolet-motort kapott, az 5,4 literes blokk 350 lóerőt tudott, ami a kocsit akár 280 km/órás száguldásra is képes volt. Manapság is előszeretettel alkalmazzák az autóépítők a Ford és a Chevrolet V8-asait, így olasz szakembergárda ide vagy oda, előfordulhat, hogy amerikai motor zakatol majd a szavannákat járó sportkocsiban.
Nem ez az első eset, hogy Bizzarrini néven modern sportkocsit építenek. 1990-ben BZ2001 néven egy Ferrari Testarossa alapú futurisztikus sportkocsit mutatott be egy olasz befektető csoport. Majd 2000-ben egy habkönnyű (390 kg), motorkerékpár-hajtóművel ellátott (175 LE) kétüléses járművet állítottak ki.
Tavaly készült el a Bizzarrini GTS 4,4, egy VGM Motors nevű cég gyártmánya, ők szintén a Strada utódjának szánták a kocsit. A jármű orrában először egy az Alpina által módosított 500 lóerős BMW-motor lapult, ami elméletileg 360 km/órás maximális tempóra tudta bírni a kocsit. Ám a motort időközben a Renault által versenyautók számára gyártott 4,1 literes V8-asra cserélték, ekkor a jármű neve is megváltozott, a Gephardo nevet kapta.
Habár rosszmájúságunk szívesen firtatná az új kocsi vonalainak más ihletőjét is – a most megjelent tervek elég erősen hasonlítanak a Gephardóra -, simán lehet, hogy tévedünk, s csak a közös ős tehet a dologról.