A legtöbb replika Pontiac Fieróra, vagy Toyota MR-2-re épül, így volt ez ebben a műhelyben is. A cég megpróbálkozott az MR-2-vel, de a kisebb tengelytáv és a meredekebb szélvédő miatt nem volt elég hiteles az átalakítás. Azután kipróbálták a hosszabb tengelytávú Opel Calibrát és Toyota Celicát, ám ott a motorháztetővel voltak gondok.
Végül kipattant az isteni szikra, s lőn a Peugeot 406 Coupé. Elég csak ránézni a képekre, hogy belássuk, a brit szakemberek remek munkát végeztek – az autó tökéletesen hasonlít az eredetire. Kicserélték a motorháztetőt, az első és hátsó sárvédőket, a lökhárítókat, a tükröket. A tökéletes illúzió érdekében a Peugeot új lámpákat is kapott. A két autó ráadásul távoli rokonságban áll: ugyanaz a stúdió, a Pininnfarina tervezte őket.
Persze ettől még nem válik a Peugeot Ferrarivá, hiszen a motor még elöl van és az első kerekeket hajtja. Hátulra egy plexi lapon keresztül itt is be lehet kukucskálni a járműbe, aki tehát teljes illúziót akar, az vehet ide egy műanyag álmotort, ami egy átlagos Ferrari-hívőt talán meg is téveszt majd, csak hely nem marad a kocsiban.
Sőt, bár azt egyelőre még nem forgalmazzák, az Extreme Cars épített egy duplamotoros, négykerék-hajtású replikát is. Ebben két 3,0 literes V6-os Peugeo-motor dolgozik (hátulra építettek be még egyet), 420 lóerőt összehozva.
A belül még peugeot-s stílusjegyeken a két versenyülés illetve a ferraris váltókar és váltókulissza beszerelésével javíthatunk. A replika egyetlen konstrukciós előnye az eredetihez képest, hogy van benne hátsó ülés is. Ha a megrendelő erről is lemond, akkor az első ülések mögé egy válaszfalat építenek, ami újabb lépés a tökéletes Ferrarivá válás, a tulaj részére pedig a Nirvána felé.
De megéri-e az átépítés az összköltségek után is? Nos, a teljes átépítő készlet, felnikkel és sportfutóművel együtt 4,8 millió forintnyi angol fontba kerül, ehhez jön a Peugeot 406 Coupé ára. Ám ekkor még csak az alkatrészeket kapjuk meg, amit bárhova kipostáz az Extreme Cars. Ha valaki velük szeretné megcsináltatni az átépítést, annak még egyszer ugyanannyit kell kifizetnie. Így körülbelül 12 millióból kijön egy igen meggyőző Ferrari utánzat.