Iszapba ragadva
Egyre sajátosabb módon hirdetik az autógyárak termékeiket. A Volkswagen nehézbombázókon hirdet , a Jeep pedig szó szerint még mélyebbre süllyed a mocsárban: a márka kreatívjai iszapbirkózásra invitálják a kellően vakmerőeket.

A „Stick in the Mud Challange” (Ragadj a sárba!-vetélkedő) névre keresztelt rendezvényen a vállalkozó kedvű résztvevők egy hatalmas sárgödörben taposhatják egymást az agyagba, miközben apró fadarabok után kell kutatniuk. A háromfordulós verseny, vélhetően nem kényszeres tisztálkodásmániában szenvedő győztese egy új, 4x4x4-es (az utolsó négyes az ajtók számát hivatott jelölni) Jeep Wrangler Unlimited boldog tulajdonosaként veheti majd az irányt a zuhanyozó felé.

Azonban egyelőre senki rohanjon az újságoshoz a részvétel feltételei után kutatva, mert a rendezvényt – hol máshol? – Amerikában rendezik. A Jeep itthon egyelőre nem tervez hasonló kampányt, talán mert itthon még egy akciós kínai videóért, de akár egy fél, kihűlt lángosért is képesek egymást ölni az emberek.

De ha valaki annyira vágyik egy új Jeepre, hogy szívesen kiruccanna Texasba egy kis sárdagasztásra szeptember 29-én, az kattintson ide!