A Mercedes-Benz CL-ben ősztől tovább bővül a felhasználási kör. A parkolóradar oldalsó szenzorai az első illetve a hátsó lökhárítókban 40 km/óra alatt „figyelik” az út mindkét oldalát, hogy egy esetleges a parkoláshoz elegendő helyet találjanak.
Ha a jármű maximum 16 km/órával halad és a szenzorok megfelelő helyet találtak akkor a műszerfalon megjelenik egy P szimbólum. Ha a szabad hely a vezető oldalán van, akkor a bal oldali index felvillantásával jelzi ezt, ha a jobb oldalon, akkor a másikkal. Ekkor a rendszer kijelöli, hol kellene megállnia a vezetőnek a leparkoláshoz az üres helyhez képest.
De nem csak a felderítésben, hanem a parkolás kivitelezésében is segít a vezetőnek a nagy testvér. Ha a vezető megállt a kijelölt helyen és a sebességváltót hátramenetbe kapcsolta, akkor a műszerfal közepén lévő kijelzőn feltűnik, az adott parkolási helyzet és környezet madártávlati képe. Ezen a rajzon színes vonalak jelezik a sofőrt, hogyan tud a legjobban beparkolni.
Piros keréknyommal mutatja meg a kép, hogy az éppen aktuális kormányállással hova fordulna be az autó. Sárgával jelöli azt, amelyen haladva a kocsi a rendszer szerint optimálisan gurulhat a helyére. Ezután a vezetőnek nincs más dolga csak addig forgatni a kormánykereket, míg a két sáv fedésbe nem kerül. Mihelyt ez megtörténik a keréknyom zöld színre vált, illetve egy hangjelzés is vállon veregeti a vezetőt a megfelelő kormányállás jutalmául.
Ekkor már csak a gázra kell lépni és az autó begurul a helyére – persze a végén fékezni sem árt. A parkolás folyamán a rendszer folyamatosan figyeli a kormányelfordítás szögét és a gépjármű helyzetét. Ha például a vezető a kijelölt hely előtt áll meg, akkor a rendszer automatikusan felajánl egy kormányelfordítási szöget a lehető legjobb parkoláshoz.