Túladhat a Ford az Aston Martinon
„Az Aston Martin Lagonda a Ford égisze alatt felvirágzott, éppen ezért véljük úgy, hogy bölcs dolog ennek az értékes márkának teljes egészében, vagy részben történő eladása.

Mivel az Aston Martin márkakereskedői hálózata, termékarchitektúrája és mérete jelentős mértékben különbözik más Fordhoz tartozó márkákétól, ezért ez a leglogikusabb és a leginkább tőkeérzékeny választás.” – hangsúlyozta Bill Ford, a cég elnök-vezérigazgatója.

Az úgynevezett Prémium Autóipari Csoporthoz (PAG) tartozó többi márkáról (Volvo, Jaguar, Land Rover) még nem született döntés, de azoknál is vizsgálódnak a vezetők. Mindazonáltal kijelentették, hogy mindhárom márkával kapcsolatban értékelik a pozitív eredményeket.

A vállalat azt is hangsúlyozta, hogy az Aston Martinnal kapcsolatos stratégiai megfontolások nem jelentik automatikusan bármiféle gyakorlati tranzakciót, azt egyébként az igazgatótanácsnak is jóvá kell majd hagynia.