Egyelőre külsőleg nem nyúltak az autóhoz, arra még egy kicsit várnia kell a vevőknek, ám szép nagy felniket már most is igényelhetnek. 19 illetve 20 colos felnik sorakoznak a Startech palettáján. A kisebbekre 245/40, míg a nagyobb átmérőjű tárcsákra 245/35-ös abroncsok kerülnek.
Ezek önmagukban is javítanak a kocsi stabilitásán, de a száguldás szerelmeseinek érdemes nagyvonalúbbnak lenni a feszesebb rugók érdekében, amik kanyarban kevésbé engedik bedőlni a kasztnit. Az eredeti lengéscsillapítókkal párosítva 30 milliméterrel kerül alacsonyabbra a kocsi.
Erre azért is szükség van, mert a Startech a motorból is többet hozott ki. A motorvezérlő elektronika cseréje után az eredeti 140 lóerő 40 lóerővel gazdagodott. A 2,0 literes dízelmotor maximális nyomatéka 50 Nm-rel gazdagodott, így most 1750-es fordulatszámtól már 360 Nm vár bevetésre.
A fél óra alatt megszerezhető plusz teljesítménynek köszönhetően javult a kocsi menetdinamikája is: 9,3 másodperc helyett 8,6 másodperc is elég a nulláról 100 km/órás sebesség eléréséhez. A Startech Caliber végsebessége 201 km/óra lett.