Kívülről főként az átdogozott fényszórók, a hűtőmaszk szúr szemet, de változott a lökhárító és a hátsó lámpák formaterve is.
1982-es megjelenése óta több mint 2,5 millió Pajerót adtak el világszerte. A kocsi továbbra is megőrizte elődje masszív felépítését, a hasa alatt elfér Bulgária összes hegye, s a többi terepjárós erény sem halt el a modellfrissítés során.
Motorválasztékában újnak számít a 3,2 literes, négyhengeres közösnyomócsöves dízel és a 3,8-as V6-os benzines erőforrás. Az utastérben ízléses a műszerfal, és rendelhető, irgalmatlan erejű (860 wattos), 12 hangszórós hifi berendezés demonstrálja befelé a kocsi erejét. Emellett a 4×4-es hajtáslánc is felfrissült kicsit.
A legújabb Pajerókat Japánban gyártják majd, Európába pedig szeptembertől kezdik szállítani az első darabokat. Az ausztrál, közel- és közép-keleti szállítmányok majd csak ezután indulnak útra. A korábbi modellekhez hasonlóan a gyár szinte minden országban be szeretné mutatni az új Pajerót.
Szintén Párizsban mutatják be első ízben a 2007-es Pajero Evolutiont is, amely a 2006-os Dakar Rali után, sorozatban hetedik győzelmére készül.