Szeptemberben a francia fővárosban egyelőre tanulmányautóként mutatkozik be a kocsi, de a vonalaiból látszik, hogy a tervezők a költségcsökkentés jegyében sok elemet a másik autóról vettek át. Ez annyi előnyt hordoz magában, hogy az ED-hez hasonlóan itt is átlagon feletti a tengelytáv, ami jót tesz majd a szériaautóban utazó hátsó utasok kényelmének. Az Arnejs (ejtsd: árnez) névre hallgató tanulmányautó sportos ötajtós karosszériát kapott, akárcsak bátyja, az ED.
Nem ez lesz az egyetlen karosszériaváltozata a Volkswagen Golf ellenfelének szánt autónak, ami 2007 közepére kerülhet a kerekedőkhöz. A jövő év végére ígérik a kombit, majd 2008 elejére a kabrió változatot, amely a jelenlegi trendnek megfelelően fém tetőt kap majd.
A Hyundai rüsselsheimi kutató- és fejlesztő központjában rajzolták meg az autót, a tervezést is alárendelve ezáltal az európai ízlésnek. De a gyártás nem kerül vissza később sem Koreába, a kocsi Csehországban készül majd.
Egyelőre semmi biztosat nem tudni a motorpalettáról. A hírek szerint 1,4-es benzinmotorral indul a lista, ami mellett lesz 1,6-os illetve 2000-es változó szelepvezérlésű benzines is. Két újfejlesztésű blokk alkotja a dízeles kínálatot, a kisebb 1,6 literes, míg az erősebb 2,2-es hengerűrtartalmú lesz. Utóbbiról tudni a legtöbbet, ez állítólag 155 ló erejét bírja majd, míg maximális forgatónyomatéka 343 Nm-re rúg.
Ezeken kívül elképzelhető a jelenlegi kétliteres dízel alkalmazása is, illetve a Hyundai fontolgat még egy 200 lóerős benzines sportváltozatot is.